Vaše mnenje cenimo - Zaupajte nam ga! | Arriva

Vaše mnenje cenimo – Zaupajte nam ga! 

Vaša mnenja in vtisi, pa naj bodo to pohvale, predlogi, pripombe ali kritike so za nas zelo dragocene usmeritve za naše boljše delo.  

 Izgubljeno
 
Skupina Arriva Slovenija se je zavezala, da bo zagotavljala kvalitetne storitve, ki bodo ustrezale potrebam njenih strank.

Učinkovito obravnavanje pritožb ko stvari ne gredo najbolje je ključnega pomena  za izboljšanje naših storitev in celotne slike skupine Arriva Slovenija v očeh naših strank. Način, kako se ukvarjamo z našimi strankami in njihovimi pritožbami in kaj se naučimo iz njihovih izkušenj, pove veliko o naši organizaciji.

Pravilno obravnavanje pritožb ni odgovornost le ene osebe. Vsak član skupine Arriva Slovenija mora prispevati svoj del, da: 

  • se pritožbe obravnavajo učinkovito,
  • se iz pritožb nekaj naučimo in
  • na ta način postanemo še bolj uspešni. 

V primeru nepričakovanih težav so našim strankam pomembne predvsem tri stvari: 

  • Kje se lahko pritožim?
  • Na kakšen način lahko podam pritožbo?
  • Kako resno bodo obravnavali mojo pritožbo?
 

Vaše mnenjeMnenje uporabnikov nam pomaga pri tem, da storitve opravljamo bolje. Zato vas vabimo, da nam svoje izkušnje, mnenja ali pripombe posredujete:

 

PE ILIRSKA BISTRICA

Kolodvorska 11

6000 Koper

T: +386 (0)5 662 51 00      

F: +386 (0)5 662 51 09

PE LJUBLJANA

Središka ulica 4

1000 Ljubljana

T: +386 (0)1 547 11 86      

F: +386 (0)1 547 11 92

PE KOPER

Kolodvorska 11

6000 Koper

T: +386 (0)5 662 51 00      

F: +386 (0)5 662 51 09      

PE NOVO MESTO 3

Topniška 1

8000 Novo mesto

T: +386 (0)7 332 11 23      

F: +386 (0)7 332 40 91

PE MARIBOR

Minska ulica 1

2000 Maribor

T: +386 (0)2 235 02 19      

F +386 (0)2 235 01 18  

PE PTUJ

Puhova ulica 14

2250 Ptuj

T: +386 (0)2 779 31 61      

F: +386 (0)2 771 29 31

PE SLOVENSKA BISTRICA

Kolodvorska ulica 10

2310 Slovenska Bistrica

T: +386 (0)2 818 15 57      

F: +386 (0)2 818 54 22 

 Arriva

 

(vsak delavnik 8.00 – 14.00 h)

– po elektronski pošti na naslov info@arriva.si ali posta@arriva.si

 

Pomembno je, da pri posredovanju vašega mnenja zapišete:

– uro dogodka

– datum in kraj dogodka

– številko ali ime  linije

–  registrsko številko avtobusa

–  in ali želite tudi povratni odgovor.

Vsak dogodek brez izjem s pomočjo navedenih podatkov ustrezno preverimo in po potrebi ukrepamo.

INFO center

Informacijski center skupine Arriva Slovenija

Telefon: 090 74 11

info

(Cena za klice iz Telekomovega omrežja je 0,4172 EUR/klic, ceno za klice iz drugih omrežij določajo drugi operaterji.)

Kot vir informacij informatorjem služijo lastne, redno posodobljene baze podatkov ter spletne strani poslovnih partnerjev.

Informacije so vam na voljo od 06:00 do 18:00 ure od ponedeljka do petka, v soboto, nedeljo in ob praznikih je INFO center zaprt.

Z veseljem vas informiramo tudi na lokaciji INFO Centra, to je na Mlinski ulici 28 v Mariboru.